Welcome to English land!

понеділок, 26 вересня 2016 р.

Як правильно написати план-конспект уроку англійської мови



Звичайно, що планування уроку є творчим процесом, але будь-який план-конспект містить обов’язкові елементи:
Прізвище та ім’я вчителя. Спочатку я не писала цей рядок, але згодом почала вказувати авторство, адже мій план, не побоюсь цього слова, унікальний – це моя творчість, мої ідеї, моя робота.Клас або рівень.
Дата уроку. Скажу по великому секрету, цей рядочок я заповнюю олівцем, щоб потім можна було витерти та використати надрукований план наступного року.Номер уроку згідно календарно-тематичного планування.Мета уроку.Про це детальніше, бо дуже важливо чітко та грамотно визначити мету уроку, щоб підвищити ефективність уроку.
Матеріали та обладнання, де вказуємо підручники, наочність, техніку (CD – програвач, комп’ютер, тощо), які потрібно підготувати до початку уроку.
Хід уроку.
Хід уроку поділяється на три частини:

  • Підготовка до сприйняття іноземної мови або Початок уроку. У цій частині вказується яке буде привітання: просто Good morning.Take your sits чи можливо урок розпочнеться з вітального віршика. Також, на початку уроку необхідно провести мовну розминку, під час якої діти переключаться з рідної мови на іноземну. Мовна розминка може проходити за допомогою гри, пісні, діалогу.
  • Основна частина. Тут логічно та послідовно вказуються та розписуються види мовної діяльності під час уроку: аудіювання, читання, говоріння та письмо. Вчитель вказує завдання, які будуть виконуватися, коротку інструкцію англійською мовою, яку буде надавати учням та бажано власне вправу з правильними відповідями або правила гри зі зразком.
  • Заключна частина містить домашнє завдання з інструкцією, підбиття підсумків, опис того, яким чином будуть оцінюватися учні та як власне закінчиться урок.


Готуймося до уроків ,
адже успіх уроку значною мірою
залежить від підготовки до нього вчителя.




Немає коментарів:

Дописати коментар