Welcome to English land!

середа, 8 березня 2017 р.

Mobile learning

Мобільні технології всюди, але  обмежувати чи  заохочувати використання мобільних пристроїв у  класі? Як правильно  використовувати технології, щоб вони принести користь для учнів?
Навчання з використання комп'ютерів проти мобільних пристроїв
Я досі використовую комп'ютери в моєму класі, щоб отримати доступ до веб-сайтів на мовній основі, а також для роботи з  Google Docs, щоб дозволити учням працювати разом. 
Проте, мобільні пристрої дозволять вам і вашим учням взаємодіяти легко один з одним, в формальних і неформальних контекстах навчання. Наприклад, учитель може заохотити   створити особисту візуальну розповідь про свої повсякденні справи. Учень  може зробити серію знімків  - наприклад,  зубна щітка, чашка кави  та інше. А потім на уроці описати  власні дії для вчителя. 
Камери і мікрофони корисні для вивчення англійської мови
Телефоні камери забезпечують відмінний спосіб  "сповіщення про дію", яка відбувається навколо них. Ви можете заохотити учнів сфотографувати вуличні знаки, меню, реклами або інші приклади того, що вони бачать навколо.
Іншим корисним інструментом є функція запису на мобільних пристроях. Ось три приклади:
  1. Учні можуть записувати себе, коли вони  говорять  по-англійськи і потім поділитися записом  з друзями.  Це відмінна можливість практикувати вимову.
  2. Учні можуть записувати розмови з носіями мови з цілої низки питань та інтегрувати їх в проекти.
  3. Учні можуть використовувати мікрофон творчо, використовувати голосові записи вставляючи їх в змонтоване відео.
Сім порад з використання мобільних технологій з успіхом

  1. Як учитель, ви повинні вміти самостійно працювати з мобільними технологіями , перш ніж реалізовувати їх в шкільну практику.
  2. Для того, щоб переконатися, що учні не відволікаються на соціальні медіа надати їм  набір чітких цілей навчання. Знайти творчі способи використання соціальних медіа в рамках планів уроків. 
  3. Якщо ваша школа не має мобільної політики навчання, треба розробити її  для вашого класу, перш ніж почати.
  4. Тестувати мобільні додатки, щоб знайти відповідні, які підходять для навчання. 
  5. Не перевантажуйте свій клас  технологією. 
  6. Якщо у вас немає достатньо часу, щоб використовувати мобільні пристрої в класі, думаю, вони можуть бути використані для неформального навчання за межами класної кімнати. Ваші учні тільки виграють від результатів цієї додаткової практики, коли вони потраплять в формальний клас.
  7. Читайте пункт № 1, ще раз.
Мобільні пристрої допомогли мені створити  персоналізовану середу навчання. Мої учні тепер активні дослідники!
 Мобільна технологія, також,  допомагає мені використовувати  час раціональніше, щоб спланувати ефективний урок.

Немає коментарів:

Дописати коментар